tisdag 11 augusti 2009

grrrrrrrr

Har suttit i två timmar nu och får inte de jäkla bilderna att fungera. Vet inte hur jag ska lägga in dem, sjukt irriterande.

Jaja har iaf varit en jätte mysig helg, med god mat, en rad filmer, och bara fått andas och ta det lugnt. Vädret har varit strålande så vi har kunnat sola och gå på promenader.

Nu är jag stressad, måste blir klar tills jag har vinkursen, känner inte alls för att gå dit idag. Alltid segt att komma gång när man har varit iväg.

Hur har din helg varit?

Saknar alla där hemma väldigt mycket.

Puss & kram

3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det härligt där nere. Har blivit inspirerad av ditt skrivande om vin så vi ska boka in oss på vinprovning här hemma, tema klassiska viner från Sydafrika. Det blir väldigt tomt och tyst varje gång Lloyd åker härifrån men vi vet att han har det mycket bra i Bjärred, även Tessie saknar honom. Ha en fortsatt bra vecka.
    Kram Carina o Thomas

    SvaraRadera
  2. Hej, hemma är allt bra. Tog din lille kille på en promenad igår, gick längs stranden och plötsligt kände vi för att bada, väldigt kul o sååå skönt, o snygg blev han i pälsen kan du tro... Synd att det var en "super farlig" sten med mossa på i vattnet, som skulle kunna anfalla så det var ju bara att gå upp snabbt. Till helgen åker jag o Oliver till Danmark på handbollsturnering, skall bli kul. Sköt nu om dig, stor kram Pappa.

    SvaraRadera
  3. Hej Petra! Var det vin du skulle studera där egentligen? Det kunde du ju ha talat om i så fall, för då hade du fått sällskap på resan av Eva-Marie hon sitter här och beklagar sig och är avundsjuk!!!!!!!!!! Hur har du det? Bra hoppas jag! Jag är själv inne på min sista semestervecka så det känns lite så där, men man får väl göra det bästa av den, det vill säga lite extra whisky som kanske kan lysa upp tillvaron, lite grann i alla fall!!! (och Eva-Marie så klart!!!!!!) Ha det så bra och var rädd om dej. KRAM Leif o Eva-Marie!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera