fredag 10 juli 2009

Nu börjar nedräkningen...

Jag hade då aldrig trott att jag skulle börja skriva "nätdagbok" men här är jag nu i alla fall, och ska förhoppningsvis ge dig lite trevlig läsning för en tid framöver:)

Kan inte förstå att om 3 dagar åker jag i väg till Sydafrika för att plugga i en termin i Stellenbosch. Känns fortfarande väldigt avlägset. Har ett yttre lugn men ett inre kaos just nu...

Min tanke är att du ska kunna följa med mig på min lilla resa, ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag får möjlighet.

Har i alla fall hunnit njuta lite av den svenska sommaren och det känns härligt. Ingen sommar utan sol och bad på Lomma beach, lite tennis i Båstad och denna sommaren slogs det på stort och det blev en Ledin konsert (3 år sen sist)...fniss.

Nu ska jag fixa klart här hemma, ikväll är det dax för en liten avskedsmiddag.


All kärlek till dig

Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar