måndag 13 juli 2009

Inte många timmar kvar

Är med en klump i halsen som jag skriver mitt sista inlägg från Bjärred. Två timmar tills vi ska åka, känns inte alls skoj att behöva lämna min lille kille som du kanske förstår. Men jag vet att han kommer ha det så himla bra här hemma, vi har ju rätt så mycket backup om man säger så.

Kl tjugo i sex går planet från Kastrup till Frankfurt, och sedan från Frankfurt till Johannesburg, och därifrån vidare till Kapstaden. Om allt flyter på ska vi vara framme imorgon förmiddag klockan 11.10, och där blir vi förhoppningsvis upphämtade av någon på skolan och körda till Campus där vi ska sova våra första nätter.

Jag ska försöka uppdatera så fort jag får tillgång till Internet, har hört att det kan vara lite krånlgligt...suck.

Nu ska jag försöka trycka ihop min resväska, 20KG för 6 månader det är ett dilemma vill jag lova.

Ha en bra dag

x

1 kommentar:

  1. Hej bästfis Pete! Jag tänker på dig varje sekund och jag fick just en leveransrapport från mitt sms- att det hade kommit fram. Då blev jag så lycklig att resan gått bra!!! Tänker på dig o längtar tills jag får höra ifrån dig/er! Love!!!! ///PINA fina!

    SvaraRadera