tisdag 1 september 2009

En lugn helg

Hade planerat att gå upp tidigt idag, men så blev inte fallet. Vaknade klockan 11, surt!!!
Jag har fortfarande ont i hals och känner mig febrig. De tabletterna jag fick hos läkaren andra gången verkar inte heller riktigt bita på mig. Blir kanske att traska dit för ytterligare ett besök denna veckan...grrr.

Helgen var väldigt lugn. I fredags var jag och Matilde på bio. Vi såg "The Proposal" med Sandra Bullock. Mysig komedi, trots att jag störde med min hosta var varannan minut. Än en gång blev vi förbluffade över hur billigt det kan vara här, 20R alltså en 18kr kostar en biljett. Lär nog bli några fler besök framöver.
I lördags tog jag mest det lugnt, jag och febern hade mysdag:(.
Matilde håller på att ta sitt dykcert, så hon har varit iväg och gjort sina första dyk i helgen.
På kvällen var vi ute och åt på en fin restaurang inne i stan och efter det gjorde vi ett snabbt besök hos "the Dutch house" som hade anordnat ännu ett tema party. Den här gången var det hippie tema. Stod ute vi brasan och pratade lite, men bestämde oss för att gå hem och sova tidigt.

Nu måste jag sätta igång att läsa till mitt test på onsdag. Behövs ett mirakel för att jag ska klara testet, har knappt orkat läsa någonting. Mitt huvud känns förtfarande som en tung kostaboda skål.

Ha en härlig tisdag, saknar er.

puss & kram

1 kommentar:

  1. Hej dotter!
    Hoppas du gjorde ett besök hos doktorn idag igen, inte riktigt bra det här, tror jag tar ett flyg till dig så du får en mammaskötsel, är ju så orolig för dig, tycker så synd om dig. Håller tummen på onsdag om du nu orkar vill säga.
    puuuuuuuuuuussssssssssss och krya på dig
    mamma

    SvaraRadera