tisdag 29 september 2009

Vad är en bal på slottet?

Är runt 26 grader ute, perfekt vårdag, men själv sitter jag inne och klunkar kaffe och försöker jobba på min presentation tills på torsdag. Att hålla en PP i över 30 min på engelska helt själv hör väl inte direkt till min vanliga vardag, men det är bara att bita ihop.

Kom tillbaka igår morse, hann göra lite mysiga stopp på vägen och kolla in några lokala "farm" butiker. Men sedan väntade en dag full av plugg. Tentade igår fram tills 22.30, lagom slutkörd slängde jag mig i säng. Blev två avsnitt av vänner sedan somnande jag snabbt in.

Ha en fortsatt bra vecka

puss

2 kommentarer:

  1. Hej,

    26 grader o vår? Hur blir då sommaren?
    Känns det som att tentan gick ok? Håller tummarna för att din PP blir riktigt bra, kämpa på. Du nu är det bara 3 veckor tills vi ger oss av, helt sjukt vad tiden går fort.
    Lloyd var på besök en kväll, han saknade nog Tessie en hel del kändes det som. Men go är han. Ha det riktigt skönt o sköt om dig stor kram pappa

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Du verkar ha det bra! Jag håller tummarna för att PP-presentationen går bra! Tänk vad du kommer att känna dig nöjd efteråt! :-) Hur gick tentan? Puss

    SvaraRadera