fredag 4 december 2009

Tillbaka på Leeuwkraal

Då var vi åter i Western Cape. Hade några mysiga men regniga dagar i Ballito tyvarr. Bodde super fint i en penthouse lagenhet precis vid stranden, men blev inte manga soltimmar da molnen vagrade att førsvinna. Men som tur var hade vi bra bøcker med oss samt tv i lagenheten.

Nu sitter jag uppe på garden och skriver, vi ska strax bege oss in till Cape Town. Vi tankte fira min fødelsedag inne i city, och forhoppningsvis kunna spendera nagra dagar på stranden i
Camp´s bay.

Endast en vecka kvar, har ratt mycket att fixa med nasta vecka. Ser inte framemot att behova packa ner alla mina saker, det kommer bli intressant att se hur jag ska få med mig allt hem igen.

Annars ar allt bra med oss, vi forsoker oss på ett lite sundare liv har nere. Det goda livet har satt sina spår...aven denna gång. Plus 6 kg....løvely:).

Hørs snart igen

2 kommentarer:

  1. Grattis söta du! Har skickat sms men antar du ej har din mob igång??? När kommer du hem? Pussss

    SvaraRadera
  2. Hej dotter!

    Ja tänk vad tiden går fort, tänkte på dig hela dagen igår, var ju 24 år sedan du låg i magen och nu är du i Sydafrika, helt fantastiskt att du är min dotter, älskar dig... och välkommen hem

    Mamma

    SvaraRadera