tisdag 8 december 2009

Sol och bad

Jag hämtade min dator i Stellenbosch idag, men glömde ta med mig laddaren, så snart lägger datorn av, får bli en snabb uppdatering.

Tack för alla fina gratulationer via sms och mail. Jag använder mig bara av mitt Sydafrikanska nummer, därför det inte gått att skicka till mitt vanliga nummer:(

Vi spenderade som jag tidigare skrev helgen i Cape Town, bodde jätte mysigt. Var på stranden i Camp´s Bay, hade inte kunnat önska mig bättre väder. Sedan blev det middag och utgång på en klubb på stranden.

Igår kom vi tillbaka till stellenbosch, hann med en middag och en sista bio. Idag var vi först på vinprovning på några olika vingårdar, e så sjukt vackert i Stellenbosch nu innan skörden. Sen har vi varit på stranden. Är tillbaka på gården nu.

På fredag kväll flyger jag hem till Sverige, galet vad tiden går snabbt.

kramar

1 kommentar:

  1. Och du är så välkommen hem! Sören vad jag saknar dej!

    SvaraRadera