måndag 26 oktober 2009

Ett härligt återseende

Hinner bara skriva en kort litet inlägg. Nu är familjen åter samlad och vi har haft en jätte mysig helg. Hunnit med en hel del, både sett, valar, pingviner, baboons, strutsar, sälar mm. Varit på tur runt Cape town, shoppat, solat och ätit fruktansvärt gott:). En intensiv men rolig helg. Det var en härlig känsla att åka och hämta familjen på flygplatsen i fredags.

Idag har familjen varit på vintur hela dagen och jag har haft final exam. Ska strax bege mig till deras hotell och därefter gå ut och äta.

Imorn lämnar vi Stellenbosch, och kör till Montagu, där ska vi bo på en vingård, ser helt underbart ut på bilderna. Kommer bli en väldigt spännande vecka, trots att jag har en stor tenta nästa måndag. Får klämma in lite skönt läsning lite här och var.

Ha en mysig vecka, dröjer nog ett litet tag innan jag kan uppdatera.

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Det känns som att det var väldigt länge sen vi pratade nu. Hoppas att du har det jättebra med din familj! Förstår att det är skönt att träffa dem när du har varit där utan dem så länge! Här har vi det bra. Senast jag skrev till dig var det lite höstruggugt här men nu har det blivit sommar igen. :-) Vi har legat på stranden både igår och idag. Imorn kommer Anna o Erik hit. Ha det så bra och hoppas att vi hörs snart! Puss //Julia

    SvaraRadera